Unsere Stadtverordneten Georg Hanke, Ludwig Scheetz (nicht im Bild) und Tobias Schröter schauten gestern auf dem kleinen Weihnachtsmarkt von Nachbarn für Nachbarn auf dem Fontaneplatz vorbei. Eine schöne Idee von Anwohnern für Anwohner mit leckeren Waffeln und Glühwein. Später kam natürlich noch der Weihnachtsmann mit seinem Engel vorbei. Gleichzeitig wurden fleißig für den Verein Abfallstreife und die Igelrettungsstation Spenden gesammelt.

Wir bedanken uns bei allen helfenden Händen, Spendern, Organisatoren und Unterstützern.

1. This design is incredible! You certainly know how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!

2. Hey very nice website!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your web site and take the feeds also…I’m happy to search out a lot of useful information right here in the put up, we’d like develop more techniques on this regard, thanks for sharing.

3. A person essentially assist to make seriously articles I might state.
    Thiis is the first time I frequented your weebsite page and
    thus far? I amazed with thhe analsis you made to create this actual
    submit incredible. Excellent job!